DE L'HORT A LA CUINA - CURS INTENSIU - dissabte 14 març


DE L’HORT A LA CUINA

«Tancant cicles»

Taller intensiu

Dissabte 14 de Març
de 10.00 a 18.00h


Entrem en una estació de llum i renaixement on la natura esclata per tot arreu, on el verd entra a la nostra vida quasi sense voler....

Sento dins meu un lligam molt íntim amb la terra i la natura. A casa no tinc molt espai però el poc que tinc l’he convertit en hort. Un hort petit i casolà però ben aprofitat.

L’hort forma part de la meva vida, és una anex de mi i per tant és imprescindible tenir-lo a prop.

D’aquí neix la necessitat també de compartir-lo fent-lo partícep dels tallers de cuina.

El món vegetal és la base de la meva alimentació i de la meva cuina. Els ingredients principals que utilitzo són verdures de proximitat i de l’estació per tant les verdures de l’hort en son les reines.

Aquest taller és una amalgama entre l’hort i la cuina. Treballarem amb la terra, plantant, collint i explicant una mica el sistema d’aprofitament i com tancar cicles.

També cuinarem amb les verdures que collirem de l’hort en farem un menú complert i diferents receptes. Aprendrem a aprofitar totes les parts de les verdures. N’aprendrem les seves propietats i els seus usos. Utilitzarem flors, plates aromàtiques i algune silvestres.

Si el temps ho permet podrem dinar a fora gaudint del sol i de la bona companyia. I compartirem un dia per aprendre i comprendre.

Si tens ganes de compartir el meu hort i la meva cuina podràs gaudir-ne tant com jo aquest dissabte.


HORARI: Dissabte 14 de Març de 10.00 a 18.00h

LLOC: C/Montseny, 3 de Folgueroles

PREU: 65 euros amb dinar inclòs i tast per emportar

CAL PORTAR: Carmanyoles, pots de vidre, davantal, roba còmode, llibreta i boli.

PER INSCRIPCIONS:
M.ANGELS PIQUÉ
TEL. 680113026



Comentaris