CURS: PERDRE PES I GUANYAR SALUT


PERDRE PES I GUANYAR SALUT

10 setmanes, cada dimarts de 19.00 a 21.00h
del 17 de setembre al 19 de novembre


«Per què el més important sóc jo. I si no em conec, no em cuido i no em sento bé amb mi mateixa, tampoc podré ajudar als altres ni gaudir plenament de la vida»

...10 setmanes per aprendre a menjar bé
...10 setmanes per posar-ho en pràctica
...10 setmanes per gaudir menjant sa
...10 setmanes per iniciar un procés de canvi.


Serà una gran oportunitat....serà l’inici d’un nou camí...assolint aprenentatges a poc a poc i integrar-los en el dia a dia.

Aquest curs és pràctic i teòric on parlarem; dels aliments, dels nutrients, sobre els aliments addictius i tòxics, sobre el cos, sobre l’energia dels aliments, sobre jo, sobre tu, sobre el meu interior i el teu interior i sobre l’entorn i les seves influències.

Vine a viure l’experiència!



HORARI: Cada dimarts de 19.00 a 21.00h
Inici: dimarts 17 de setembre.

LLOC: Al C/Montseny, 3 de Folgueroles

CAL PORTAR: Davantal, llibreta i boli, carmanyoles de diferents mides, pots de vidre.

PREU: 200(10 tallers amb apunts i sopar per emportar inclòs)

(si per qualsevol motiu no pots assistir a una classe en parlem)

INSCRIPCIONS:
Àngels Piqué
Tel. 680113026


Comentaris