CURS APRIMAR-SE AMB SALUT - 8 Setmanes


APRIMAR-SE AMB SALUT

8 setmanes, cada dijous de 19.00 a 21.00h

del 25 d’abril al 13 de juny


«Per què el més important sóc jo. I si no em conec, no em cuido i no em sento bé amb mi mateixa, tampoc podré ajudar als altres»

...8 setmanes per aprendre a menjar bé
...8 setmanes per posar-ho en pràctica
...8 setmanes per gaudir menjant sa
...8 setmanes per començar a estimar-me i a cuidar-me

Serà una gran oportunitat de canvi....serà l’inici d’un nou camí...assolint aprenentatges a poc a poc.

Aquest curs és pràctic i teòric on parlarem; dels aliments, dels nutrients, de l’energia, sobre jo, sobre tu, sobre el meu interior i el teu interior i sobre l’entorn i les seves influències.

Vine a viure l’experiència!


HORARI: Cada dijous de 19.00 a 21.00h
Inici: dijous 25 d’abril de 2019

LLOC: Al C/Montseny, 3 de Folgueroles

CAL PORTAR: Davantal, llibreta i boli, carmanyoles de diferents mides, pots de vidre.

PREU: 20€ per taller (Si es realitza el curs sencer de 8 setmanes 140€)

El preu inclou les receptes setmanals i un menú complert per emportar.

INSCRIPCIONS:
Àngels Piqué
Tel. 680113026

Comentaris